Na de algemene ledenvergadering van 2018 bestaat het bestuur uit de volgende leden

N.B. de actuele samenstelling van het bestuur staat op de nieuwe website

Wim Hobė

voorzitter

wimhobe

Bestuurslid en lid van de werkgroep Leefbaarheid en WMO. Voorzitter Buurtpreventie,

Sinds december 2007 inwoner van Kerk-Avezaath echter geboren en gewoond in Tiel.
Samen met mijn vriendin Caroline hebben we direct kennis gemaakt met de bewonersvereniging en zijn we werkgroepslid geworden in de werkgroep Leefbaarheid om zo betrokken te zijn bij het wel en wee van ons dorp. Samen met Caroline hebben we medio 2010 buurtpreventie opgericht. Sinds 2011 organiseren we jaarlijks in maart de landelijke opschoondag om ons dorp te ontdoen van zwerfvuil.  Daarnaast ben ik vrijwilliger en was ik mede-coördinator bij ons Mantelpunt. Mijn dagelijkse werkzaamheden liggen op het inkoop en logistieke vlak.
Ik vind een prettig
leefklimaat voor ons dorp belangrijk en wil als lid van de bewonersvereniging hier een (extra) steentje aan bijdrage.

Anja van Malsen

Penningmeester

anja2

In 1969 geboren en altijd in Kerk Avezaath blijven wonen. In het dagelijks leven ben ik actief in de accountancy, bij een kantoor in Ochten. Om meer betrokken te blijven bij het dorp heb ik in november 2015 besloten me aan te sluiten bij het bestuur van de bewonersvereniging.

Het is een leuke club die zich echt inzet voor de bewoners en het dorp.

Jac Turlings

Secretaris

Geboren in 1950 in Echt (Limburg) ben ik na mijn studie Voertuigtechniek in Apeldoorn aan het werk gekomen in 1975 in Utrecht en wel in de OV-wereld.
In dit wereldje ben ik gebleven en in mijn laatste functie was ik o.a. projectleider duurzame voertuigen bij Connexxion.

Intussen woon ik alweer ruim 30 jaar met veel plezier in Kerk-Avezaath en ben ik na mijn pensionering wat meer betrokken geraakt bij het reilen en zeilen van het dorp, o.a. in de RO groep

Sinds een paar maanden werk ik intussen ook als secretaris  voor de bewonersvereniging

Roos Ferdinandus

Bestuurslid

Na te zijn opgegroeid in een groene wijk in Delft en de beroepsopleidingen: fysiotherapie, haptotherapie, supervisie te hebben voltooid heb ik sinds 1982 een praktijk aan huis voor (kinder) haptotherapie en haptonomische zwangerschapsbegeleiding.
Vanaf 1993 ben ik daarnaast parttime docent aan de Academie voor Haptonomie.

Na een verblijf van zo'n 30 jaar in Rotterdam, wonen Kees en ik nu alweer 6 jaar in Kerk-Avezaath.
Nadat onze kinderen allemaal het huis hadden verlaten was het onze wens om het stadse leven te ruilen voor meer ruimte, rust en vriendelijkheid. Dat is met onze verhuizing naar Kerk-Avezaath goed gelukt!
We genieten dagelijks van alle ruimte en het groen om ons heen en van de vriendelijkheid van de mensen.
Graag wil ik me inzetten om al dit goeds te behouden of waar nodig te verbeteren.

Het bestuur van de bewonersvereniging leek me daarvoor een goede plek. Ik viel met mijn neus in de boter want er is heel veel te doen, en veel te bespreken.
Er staat nogal wat druk op de ketel maar ondanks dat verlopen de vergaderingen met veel respect voor elkaars standpunten en met veel humor.
Een fijne 'club' om bij te horen en om mee samen te werken.

Bestuurswisseling na de Algemene Leden Vergadering 14 maart 2016

De bestuursleden Jacob Dijk en Aart Keij hebben het bestuur verlaten.

Bestuurswisseling op de ALV