Verbinding

De grote diversiteit aan kleinere en grotere ondernemers en ondernemingen geeft mogelijkheden om diensten in eigen omgeving aan te bieden en om samenwerking te bevorderen.

Een grote schare vrijwilligers, bij de vele verenigingen die on dorp rijk is, en de vele activiteiten die georganiseerd worden, geeft aan dat men graag iets voor het eigen dorp en de inwoners doet.

Als bewonersvereniging willen wij ons sterk maken om de stem van de inwoners richting de gemeente te zijn. We blijven ons inzetten voor belangrijke thema’s waar anderen misschien de moed al hebben opgegeven.

Daarnaast willen we iedereen voorzien van informatie over ons dorp. Dit hebben we in een dorpsgids samengebracht. Voor nieuwe bewoners hopen wij, dat ze zich met deze informatie, snel thuis kunnen gaan voelen in een nieuwe omgeving, en voor bestaande bewoners is het een waardevol naslagwerk.

Ook geven we met onze website een mogelijkheid aan alle personen en verenigingen om activiteiten voor het hele dorp ook op onze website onder de aandacht te brengen. Bij de agenda kunnen we uw activiteit, als deze openbaar/voor alle inwoners is onder de aandacht brengen. U kunt ons via de contact pagina een bericht sturen  liefst met een korte uitleg en eventueel een leuk plaatje dat wij dan kunnen plaatsen.

Scroll naar boven