Bouwplannen

Daverhof: Door vertraging bij de aanleg van de nutsvoorzieningen is de oplevering aanzienlijk vertraagd. Capaciteitsproblemen bij Liander en daarnaast de enorme regenval van de laatste maanden hebben deze vertraging veroorzaakt.

Teisterbant: Dit voorjaar heeft men alles opgeleverd en heeft Kerk-Avezaath er een mooi en modern afwisselend dorpsdeel bijgekregen. De werkgroep Ruimtelijke Ordening van de Dorpsvereniging Kerk Avezaath is er al die jaren nauw bij betrokken geweest. Wat er nu nog rest is de finetuning van onder meer de groenvoorziening, de regenwaterafwatering en de verkeersveiligheid bij de speeltuin. Uit het midden van de nieuwe bewoners hebben zich Inmiddels ook al weer nieuw leden voor de Bewonersvereniging gemeld, Welkom!

In samenwerking met Stichting de Avezathen zal in het najaar een dag georganiseerd worden waarbij alle verenigingen zich kunnen presenteren aan de nieuwe bewoners!

Scroll naar boven